Thursday, December 22, 2011

kisah harinie

harinie macam-macam benda pelik terjadi..huhu
dahla tunggu KTM punyer lama berjam-jam...
haha..masuk jea KTM ade sorang gurl nie..
pandang aku semacam jea dalam train...pelik jea cam xpernah tgok orang..
die baru kuar hutan kot..heee..
lepas tu nie naik pulak LRT nak pergi KLCC..
omg dalam LRT ade minahh mat salleh nie muntah..
aku tahan jea wat muke xtau..padahal rase dah macam nak muntah..
time da sampai KLCC,
sedih giler rase sebab dah nak tinggal convention centre..
2minggu lak tu cuti..dahla mase DINNER xpegi...
mesti rindu kat kawan-kawan n chef2 kat sana...
lepas nie xtau mane semua pegi..harap-harap jumpe dorg balek..
Lepas tu baru jea nak balek tetibe kawan aku DIKO,ajak lepak..
sampai magrib duk bertapa kat KL nie..haha..
then masing2 balik rumah...
time nak naik KOMUTER,disebabkan org terlalu ramai terpaksa aku masuk coaach wanita,
lagi sekali semua perempuan pandang aku atas bawah..
haha..cam xpernah tgok org jea..
aku wat muke xbersalah jea buat2 dengar MP3..haha.
len kali xnak dah aku masuk COACH WANITA..haha..tak selamat duk dalam tu..
dah-dah cukupla merepek..aku xtahu dah nak tulis ape..

No comments:

Post a Comment